Кошик
685 відгуків
AVTOFILMS EVERYTHING ABOUT FILMS
+380 (95) 552-99-88
+380 (68) 552-99-88
Кошик

Плівки по ДСТУ — атермальні, антивідблискові, хамелеон

Тонування атермальною плівкою, тонування за ДСТу є гарним рішенням уникнути проблем зі працівниками поліції як на Україні, так і більшості країн Європи. Атермальна плівка дає можливість убезпечити салон власного транспортного засобу від променів палючого сонця і справляється вона з цим завданням навіть краще, ніж будь-яка навіть темна плівка для тонування автомобілів. Атермальні плівки являють собою тонувальні плівки мають шаром графіту має певне розташування, завдяки чому сонячний світло добре проходить через плівкове покриття, а інфрачервоне випромінювання (за жару від сонця) блокується, у такий спосіб плівка буде повністю відповідати всім нормам і вимогам.

Важливим перевагою атермальної плівки є те, що вона завдяки своїм властивостям має можливість затримувати ультрафіолетове й інфрачервоне випромінювання. Для людського ока такий захист практично непомітний, проте це дає можливість врятувати салон автомобіля від блякнення й перегрівання, а також істотно полегшує роботу кондиціонера.

Відповідність атермальної плівки вимогам ДСТУ.

Згідно з вимогами технічного регламенту тонування за ДСТУ може здійснюватися тільки в тих випадках, коли світлопропускання лобового (вітрового) скла дорівнює не менш ніж 75 відсотків, а передніх бічних скла не менш ніж 70 відсотків. Перевірка тонування проводиться приладами, які всі мають похибку вимірювання ± 2,0%, тобто Показання приладу може бути не менш ніж 68%.

Поради щодо вибору плівки за ДСТУ

Заміряти світлопропускання  скла автомобіля з плівкою. Прикласти на скло зразок атермальної плівки (5 х 5 см), між склом і приладом, заміряти світлопропускання  скла зі зразком плівки та прийняти рішення про тонування.

Пам'ятайте, що захисний лайнер затримує світловий потік (до 4%), тому для чистоти експерименту захисний лайнер потрібно зняти або замір лайнера заміряти на світлопропускання й врахувати цей показник, можна також наклеїти плівку на скло без  водяного розчину, оскільки наявність  води під плівкою знизить % світлопропускання.

З практики:

 якщо світлопропускання лобового скла  VLT понад 85%, то світлопропускання скла разом із плівкою VLT = 80% зазвичай відповідає вимогам Технічного регламенту,

якщо світлопропускання лобового скла  VLT 80%, то світлопропускання скла разом із плівкою VLT = 80% зазвичай не відповідає вимогам Технічного регламенту або на межі дозволеного, у цьому разі рекомендуємо розглянути плівки зі світлопропусканням 90%,

якщо світлопропускання лобового скла  VLT 75%, то світлопропускання скла навіть із плівкою 90% буде на межі піхв Технічним регламентом

Якщо  Ваше скло має ще нижчий відсоток (менш ніж 75%) світлопропускання, то за  установлення на скло  будь-якої атермальної плівки, світлопропускання скла разом із плівкою не відповідатиме запитанню Технічного регламенту.

 Водночас з  таким тонуванням Вас навряд чи можуть зупинити працівники поліції для його вимірювання, оскільки легке тонування не впадатиме в око.

Додаткова інформація

Під час перевірки скла на пропускання сонячного світла дуже уважно поставитеся до чистоти самого скла як зовні, так і зсередини салону. Наявність пилу або вологи може відняти кілька% світлопропускання.

 Атермальна плівка відповідає вимогам Технічного регламенту ДСТу. Але перевіряється  не плівка, а скло разом із плівкою, тому  треба враховувати та світлопропускання самого скла.

Усі прилади, що вимірюють світлопропускання,  мають похибку вимірювання ± 2,0%, тому показання приладу має бути не менш ніж 68%

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner